Мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға арналған инновациялық жобалау тапсырмалары


Қаралымдар: 17 / PDF жүктеулері: 12

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2024-148-3-232-250

Кілт сөздер:

жобалық тапсырмалар, шет тілі, мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік, білім беру, трансұлттық білім беру, зерттеу дағдылары, мәдениетаралық оқыту.

Аңдатпа

Мақала 9-сынып оқушыларының мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін дамыту үшін шет тілін оқытуда жобалық тапсырмалардың инновациялық түрлерін пайдалануды зерттеуге арналған. Жұмыста келесі әдістер қолданылды:
мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілік пен жобалық тапсырмаларды анықтау үшін әдебиеттерді шолу, 9-сынып оқушыларының сауалнамасы мен тестілеу, бақылау, статистикалық есептеулер. Мақаланың негізгі бөлімінде мәдени ерекшеліктерді зерделеу, стереотиптер мен жаңсақ пікірлерді жеңу, сондай-ақ басқа елдердің өкілдерімен тиімді
әрекеттесу қабілетін дамытуға арналған тапсырмаларды қоса алғанда, шетелдік көркем әдебиет мысалында жобалық тапсырмаларды пайдалана отырып, мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілікті қалыптастырудың инновациялық тәсілдері қарастырылады. Үш кезеңді инновациялық жоба тапсырмаларының мысалдары ағылшын тілінде қысқаша әңгімелерді оқуға үйрету мысалында келтірілген. Зерттеу нәтижесінде ағылшын әдебиетін оқу үлгісін пайдалана отырып, инновациялық жобалық тапсырмаларды қолданудың шығармашылық ойлауды, топтық жұмысты, коммуникативті дағдыларды және сыни тұрғыдан ойлауды дамыту сияқты тиімді жақтары талданды. Қорытындылай келе, нәтижелер шығарылып, студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін дамыту үшін шет тілін оқытуда
жобалық тапсырмаларды қолданудың маңыздылығы атап өтілді.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-28

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Жусупова, Р. ., Красавина, Д. ., & Чоури, М. . (2024). Мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға арналған инновациялық жобалау тапсырмалары. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 148(3), 232–250. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2024-148-3-232-250

Журналдың саны

Бөлім

Тіл және әдебиетті оқыту әдістемесі

Most read articles by the same author(s)