Балалар көркем сөз өнері тарихындағы әдеби ертегі – көп жанрлық құбылыс


Қаралымдар: 126 / PDF жүктеулері: 55

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2025-151-2-273-286

Кілт сөздер:

ертегі, әдеби ертегі, поли-жанр, жанр, тарих, фольклор

Аңдатпа

Авторлар әдеби ертегілерге байланысты мәселелерді зерттей отырып, оларды балалар көркем әдебиетінің тарихындағы көпжанрлы құбылыс ретінде қарастырады. Бұл жанрды зерттеуге арналған көптеген ғылыми еңбектер бар. Осы мақаланың мақсаты – әдеби ертегіні балалар көркем әдебиетінің тарихындағы көпжанрлы құбылыс ретінде зерттеу. Мақалада қолданылған негізгі әдістердің бірі – ғылыми әдебиеттерді талдау арқылы әдеби ертегінің көпжанрлы құбылыс ретіндегі ерекшеліктерін анықтау. Зерттеу барысында жалпы ғылыми және арнайы әдіснамалық тәсілдер қолданылды. Оларға: мәдени тәсіл, аксиологиялық тәсіл, және тарихи тәсіл жатады. Сонымен қатар, периодизация әдісі, салыстырмалы талдау әдісі және семиотикалық талдау әдісі сияқты ғылыми-тәжірибелік әдістер қолданылды. Ономасиологиялық, ситуациялық-контекстуалды, салыстырмалы талдау әдістері, сондай-ақ үздіксіз іріктеу және лингвистикалық бақылау әдістері зерттеу үдерісінде пайдаланылды. Балалар көркем әдебиетінің тарихындағы әдеби ертегілердің жанрлық ерекшеліктерін зерттеу қазіргі таңда ғалымдар мен мамандар тарапынан аса көп назар аударылып жатқан тақырып емес. Дегенмен, бұл бағыттың әдебиет саласындағы маңыздылығы мен жеке тұлғаның мәдени құндылықтарын дамытуға ықпалы аса өзекті мәселелердің бірі болып табылады. Сондықтан, осы тақырыпты терең зерттеу болашақта маңызды зерттеулердің біріне айналуы мүмкін.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-06-25

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Нұрғали, К. ., Баймагамбетова, Г. ., & Токсанова, С. (2025). Балалар көркем сөз өнері тарихындағы әдеби ертегі – көп жанрлық құбылыс. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 151(2), 273–286. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2025-151-2-273-286