Балалар оқылымы қазіргі заманғы медиа кеңістік контексінде
Қаралымдар: 67 / PDF жүктеулері: 120
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2024-147-2-203-216Кілт сөздер:
балалар мен жасөспірімдер оқуы, медиа кеңістігі, цифрлық дәуір, эксперименттік бөлім, әлеуметтік-мәдени сауалнамаАңдатпа
Балалар оқуының қазіргі заманғы міндеттері мен функциялары олардың қоғам өмірінің мәдени саласының маңызды бөлігі ретінде балаларға арналған медиа кеңістікпен, соның ішінде балалар қозғалысымен өзара байланысын айқындады. Аталған зерттеудің мақсаты оқу үдерісіндегі маңызды заманауи ресурс ретінде медиа кеңістік саласындағы балалар оқуын өзектендіру болып табылады. Қойылған мақсатқа қол жеткізу үшін мақалада медиа кеңістік ұғымының мәні ашылады, терминнің қазіргі заманғы ғылыми оқылымда қолданылуының заңдылығын анықтауға мүмкіндік беретін оның тарихы туралы қысқаша анықтама ұсынылады. Медиа кеңістік ұғымын ашудың ғылыми тәсілдеріне қысқаша шолу жасалды. Аталған мақала авторларының назарында медиа кеңістігі саласындағы балалар оқуын оның дамуының белгілі бір кезеңінде вербализациялау проблемасы тұр. Осыған байланысты балалар мен жасөспiрiмдердi оқудың қағаз және сандық нысандарының белгiленген арақатынасы негiзiнде сандық дәуiрде балалар мен жасөспiрiмдердi оқудың артықшылықтары талданады. Қазіргі заманғы оқушылардың оқырмандық белсенділігі мен артықшылықтарының ерекшеліктерін зерттеу процесінде авторлар медиа кеңістік шеңберінде балалардың оқырмандық қабілеттілігінің ерекшеліктерін теориялық-эмпирикалық зерттеуді: сауалнама жүргізу әдісі, фокус-топ және жеке құрылымдалған сұхбатты қабылдады. Алынған
нәтижелерге сандық-сапалық талдау жүргізілді. Пилоттық жобаға Алматы қаласы мен Астана қаласының жалпы орта білім беретін мектептерінің 10-15 жастағы оқушылары қатысты.