Кәсіби бағдарлы тілдік тұлғаны қалыптастырудың мультилингвалды сипаты


Қаралымдар: 48 / PDF жүктеулері: 40

Авторлар

  • Р.Ф. Жусупова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А.Е. Ниязова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Б.С. Абдуова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2018-125-4-86-93

Кілт сөздер:

тілдік тұлға, көптілді білім беру, лингвоәдістемелік моделдеу, тілдік код, кәсіби бағдарлы тұлға

Аңдатпа

Қазіргі білім беру жүйесінде заман талаптарына, озық парадигма өлшемдеріне
жауап бере алатын жаңа теориялық үрдістерді жасау қажеттілігі анық байқалып отыр. Кәсіби тілдік
құзіреттілікке лайықты болашақ мамандарды дайындау саласында көптілділік білім принциптерін
қолдану жолдарын дамыту және жетілдіру аса маңызды мәселеге айналып отыр. Осы мақсатқа орай
жаңа типтегі кәсіби тілдік тұлғаны лингвоәдістемелік моделдеу үлгісін жоғары оқу орындарында
енгізу күн тәртібінен орын алуда. Студенттердің этникалық өзіндік идентификациясын бұзбай бір
тілдік кодтан екіншіге тез өтудегі ана тілінде, орыс (қазақ) тілдерінде және ағылшын тілінде тілдік
және сөйлеу жетістіктерін есепке алу басқа тілдік лингвомәдениетті кәсіби деңгейде меңгерген
тілдік тұлға қалыптастыруға жеткізеді.

Жүктеулер

Жарияланды

2018-12-31

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Жусупова, Р., Ниязова, А. ., & Абдуова, Б. . (2018). Кәсіби бағдарлы тілдік тұлғаны қалыптастырудың мультилингвалды сипаты. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 125(4), 86–93. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2018-125-4-86-93

Журналдың саны

Бөлім

Статьи