Жарнамалық мәтіндердегі гендерлік бағдарланған лексика
Қаралымдар: 174 / PDF жүктеулері: 176
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2023-142-1-59-66Аңдатпа
Мақалада жарнамалық мәтіндердегі гендерлік бағдарды білдірудің лексикалық құралдары қарастырылады. Зерттеудің өзектілігі жарнамалық ұрандардағы гендерлік ерекшеліктерді ескеру қажеттілігімен байланысты, бұл нақты прагматикалық әсер етуге және жарнамалық коммуникацияны тиімді құруға ықпал етеді. Зерттеу танымал "Maxim", "Cosmopolitan"журналдарының жарнамасында ұсынылған мәтіндер материалына негізделген. Мақалада гендерлік бағыттағы лексикалық құралдарды көрсететін жарнамалық мәтіндердің мысалдары қарастырылады, бұл жарнамалық мәтіндегі гендерді білдірудің лексикалық құралдарына жарнамалық науқанның белгілі бір мақсатты аудиторияға бағдарлануына ықпал ететін адресаттың жынысын көрсететін лексиканы жатқызуға болады деген тұжырымды растайды. Мақалада сандық және пайыздық талдау келтірілген мысалы, әйелдер аудиториясына арналған жарнамаларда үстеулер әлдеқайда жиі кездесетіні айқын көрсетілген. Жарнама мәтіндерінде етістіктерді ерлер де, әйелдер де жарнамасы үшін пайдалану басымдылық болып табылады, өйткені негізгі мағыналық жүктеме олар арқылы көрінеді. Дегенмен, еркектік жарнама мәтіндерінде етістіктер басым болады, бұл ер адамның шешуші әрекетке қабілеттілігін көрсетеді. Ол мәнерлі және мағыналы, динамикалық болып келеді.