STEM білімі: ағылшын тілі сабақтарында мазмұнды біріктіру (SCILLA жобасы)
Қаралымдар: 88 / PDF жүктеулері: 55
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2024-148-3-251-258Кілт сөздер:
STEM білім беру, мета-анализ, оқыту нәтижелері, жаратылыстану бойынша білім.Аңдатпа
Қазіргі білім берудегі прогрессивті бағыт – STEM білім беру. Оның мақсаты –
оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, зерттеушілік дағдыларын, ғылыми әдістерге негізделген инженерлік ойлауын, техникалық қолдану, математикалық модельдеу т.б. STEM тәсілін енгізу студенттердің сана-сезімінің шекарасын кеңейтіп, қазақстандық білім беруді халықаралық стандартқа жақындатады және студенттер үшін жаңа мүмкіндіктер ашады. Қазақстандық білім беру жүйесінде STEM білім беруді енгізу статистикасы пилоттық
режимге көшу 2012 жылы жаңартылған мазмұн жағдайында басталғанын көрсетеді. Дегенмен, университеттік білім деңгейінде бұл тақырып өзекті болып табылады. Шетел тілдерін оқытуда STEM білім беру технологияларын пайдалану ерекше қызығушылық тудырады.
Мақалада АҚШ-тың Қазақстандағы өкілдігінің гранттық бағдарламасы бойынша
қаржыландырылған халықаралық жобаның нәтижелеріне талдау берілген. Мақалада STEM білім беру университетте шет тілін оқыту құралы ретінде қарастырылады, бұл студенттердің жаратылыстану ғылымдарына белсенді қатысуына мүмкіндік береді, сол арқылы болашақ мамандардың үздіксіз жетілдірілген ақпараттық технологиялар әлемінде табысқа жетуін қамтамасыз етеді. Мұның бәрі STEM білім берудің пәнаралық қолданбалы сипатының арқасында мүмкін болады. Зерттеу барысында STEM білім беру тәжірибесінің студенттердің оқу және оқыту үдерісіндегі оқу нәтижелеріне әсерін анықтау үшін мета-талдау жүргізілді.
Зерттеу мұғалімдерді оқыту контекстін, мұғалімдерді дайындау, сабақты жоспарлау және университет студенттерімен сабақтарды жоспарлау және өткізу үлгісін ұсынады. Бұл контекст STEM + шет тілін оқыту тәсілін пайдалана отырып, интеграцияланған STEM оқыту модулін
әзірлеуге негіз қалайды.