Университеттің дарынды студенттерін анықтау және олардың ағылшын тіліндегі дағдыларын дамыту
Қаралымдар: 164 / PDF жүктеулері: 90
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2023-145-4-172-187Кілт сөздер:
дарынды студенттер, ағылшын тілі дағдылары, бұқаралық ақпарат құралдарының тіліАңдатпа
Білімі сыныпта берілетін нормадан асатын академиялық және шығармашылық дағдыларға ие оқушылар дарынды оқушылар болып табылады. 12 аптаға созылған бұл шағын ауқымды зерттеу жұмысы қазақстандық ағылшын тілі оқытушыларының ағылшын тілі дағдыларын (оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым) тандемде қалай жақсаратынын зерттеді.
Теориялық негіз ретінде Гарднердің бірнеше интеллект тұжырымдамалары (1983) және Выготскийдің жақын даму аймақтары (1978) қолданылды. Зерттеуге барлығы 20 адам қатысты (12 әйел және 8 ер адам). Ағылшын тілін меңгеру деңгейін курс басталмас бұрын, курс барысында және курстан кейінгі бағалаудан басқа, әр апта сайын бағалау жұмысы жүргізіліп, сауалнама деректері жиналды. Бағалау қатысушылардың тілдік дағдыларының жақсарғанын көрсетті; сауалнама деректері екі маңызды тақырыпты айқындады: кәсіби даму үшін араласудың маңыздылығын және қолдау көрсетудің маңыздылығын. Зерттеудің шектеулері қатарына тілді меңгеруді бағалауға арналған стандартталған өлшеу құралдарының болмауы кіреді. Зерттеу нәтижелерін жалпылау мақсатында гендерлік бөлінісі тең болатын үлкен ауқымдағы қосымша зерттеулер жүргізу ұсынылады.