Университеттің дарынды студенттерін анықтау және олардың ағылшын тіліндегі дағдыларын дамыту


Қаралымдар: 164 / PDF жүктеулері: 90

Авторлар

  • Р.Ф. Жусупова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А.С. Амренова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Ш. Абикар Нур Бристоль бастауыш мектебі

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2023-145-4-172-187

Кілт сөздер:

дарынды студенттер, ағылшын тілі дағдылары, бұқаралық ақпарат құралдарының тілі

Аңдатпа

Білімі сыныпта берілетін нормадан асатын академиялық және шығармашылық дағдыларға ие оқушылар дарынды оқушылар болып табылады. 12 аптаға созылған бұл шағын ауқымды зерттеу жұмысы қазақстандық ағылшын тілі оқытушыларының ағылшын тілі дағдыларын (оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым) тандемде қалай жақсаратынын зерттеді.

Теориялық негіз ретінде Гарднердің бірнеше интеллект тұжырымдамалары (1983) және Выготскийдің жақын даму аймақтары (1978) қолданылды. Зерттеуге барлығы 20 адам қатысты (12 әйел және 8 ер адам). Ағылшын тілін меңгеру деңгейін курс басталмас бұрын, курс барысында және курстан кейінгі бағалаудан басқа, әр апта сайын бағалау жұмысы жүргізіліп, сауалнама деректері жиналды. Бағалау қатысушылардың тілдік дағдыларының жақсарғанын көрсетті; сауалнама деректері екі маңызды тақырыпты айқындады: кәсіби даму үшін араласудың маңыздылығын және қолдау көрсетудің маңыздылығын. Зерттеудің шектеулері қатарына тілді меңгеруді бағалауға арналған стандартталған өлшеу құралдарының болмауы кіреді. Зерттеу нәтижелерін жалпылау мақсатында гендерлік бөлінісі тең болатын үлкен ауқымдағы қосымша зерттеулер жүргізу ұсынылады.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-12-28

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Жусупова R. ., Амренова A. S. ., & Абикар Нур S. . (2023). Университеттің дарынды студенттерін анықтау және олардың ағылшын тіліндегі дағдыларын дамыту. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 145(4), 172–187. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2023-145-4-172-187

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)