Білім берудегі «Рolycultural World» жүйесін қамтамасыз етуге арналған кәсіби лингвистика
Қаралымдар: 39 / PDF жүктеулері: 23
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2018-122-1-95-104Кілт сөздер:
мәдениетаралық құзыреттілік, тіл үйрету, диагностикалық және бағалау әдістері, ақпараттық технологияларАңдатпа
Бұл мақалада басымдықтарды қайта қараудың өзекті мәселелері және құзыреттілік тілінде білім нәтижелерін жоспарлауға көшу, мәдениетаралық құзыреттілікті (МҚ) диагностикалау және бағалау әдістері туралы баяндалады. Құзыреттілік білім берудің, дағдылардың, қабілеттерінің, қабілеттерінің және жеке қасиеттерінің динамикалық жиынтығы болып табылады,
студент білім беру бағдарламасының бір бөлігін немесе аяқталғаннан кейін орындауға міндетті.
Білім беру ортасы жағдайында мәдениетаралық құзіреттілікті дамыту мәселелері студенттердің
білімін, икемділігін және өз бетінше білім алуға деген белсенді процесіне ықпал ететін диагностика
мен бағалау әдістеріне негізделген, бұл өз кезегінде еңбек нарығындағы ауыр бәсекелестік жағдайында жұмысқа орналасуға көмектеседі. Ұсынылған зерттеулердің нәтижесі құзыреттілік тәсілінің
мәселесін динамикалық әрі өзін-өзі қамтамасыз ететін тұлға ретінде қарастырады. Студенттердің
кәсіптік білім беру саласындағы құзыреттілік моделін іске асыру нәтижелері ұсынылады.