Лексикалық құзыреттілікті қалыптастыруда ағылшын тілі сабағында ой-талқыларды қолдану


Қаралымдар: 60

Авторлар

  • Г.М. Гауриева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Е.Б. Қадырова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2018-122-1-32-36

Кілт сөздер:

ой-талқы, айналмалы ой-талқы, ойындар және рөлдік ойындар, топтық ойталқы, топтық ауысу, лексикалық құзыреттілік

Аңдатпа

Мақалада оқушылардың лексикалық құзыреттілігін қалыптастыру үшін шетел
тілін оқыту процессінде ой-талқыларды қолдану әдісін қамтиды. Мақалада лексикалық құзыреттілікті дамытатын «Кейс әдісі», «Рөлдік және дидактикалық ойындар», «Кластер», «Синквейн»
сияқты әдістер сипатталады. Сонымен қатар мақаланың ой-талқылар технологиясының принциптерін, түрлерін және кезеңдерін айқындап, әртүрлі шетелдік және ресейлік ғалымдардың түсініктемесін талқылайды. Ой талқылардың технологияларының мысалдары мен рөлі лексикалық құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту ретінде сипатталады.

Жарияланды

2018-03-29

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Гауриева G. ., & Қадырова Y. . (2018). Лексикалық құзыреттілікті қалыптастыруда ағылшын тілі сабағында ой-талқыларды қолдану. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 122(1), 32–36. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2018-122-1-32-36

Журналдың саны

Бөлім

Статьи