Шетел тілі мұғалімдерінің ревлексивті қабілеттіліктерін даму


Қаралымдар: 42 / PDF жүктеулері: 37

Авторлар

  • А.К. Оспанова Академик Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
  • Г.Д. Турдыгылова Академик Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
  • А.М. Бакенова Академик Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2018-123-2-139-146

Кілт сөздер:

рефлексия, тілдік дайындық, ағылшын тілі, даму, рефлексиялық мәдениет

Аңдатпа

Мақалада болашақ шетел тілі мұғалімдерінің рефлексия қабілеттіліктерінің даму
жолдары қарастырылады. Мақала ағылшын тілі мұғалімдерінің рефлексиялық ойлау дағдыларын
дамыту мәселесіне арналған. Ағылшын тілін оқыту әдістемесінің негізгі мәселесі: коммуникативтік, педагогикалық көріністі дамыту қарастырылған. Рефлексия әдістерінің толық сипаттамасы,
коммуникативті рефлексияны дамыту, студенттердің коммуникативтік қасиеттері туралы күтілетін
пікірін асыра бағалау үрдісі және студенттердің дидактикалық дағдылары мен интеллектуалды
қасиеттері туралы күтілетін пікірін төмендету толық берілген. Рефлексиялық түсініктердің мәнін
және құрылымын, рефлексиялық ойлауды, рефлексиялық мәдениетті және де алдыңғы ғалымдардың жұмыстарын саралай келе, авторлар шетел тілі мүғалімінің рефлексия қабілеттілігі жоғары
деңгейде болуын анықтайды. Шетел тілдерін оқытуда рефлексілік ойлау функцияларын анықтау,
орта мектептің оқушыларының дамуының түрлі деңгейлерінде рефлекторлық процестерді жіктеу
бойынша талдау жүргізілді.

Жүктеулер

Жарияланды

2018-06-28

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Оспанова A. ., Турдыгылова G. ., & Бакенова A. . (2018). Шетел тілі мұғалімдерінің ревлексивті қабілеттіліктерін даму. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 123(2), 139–146. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2018-123-2-139-146

Журналдың саны

Бөлім

Статьи