Тілді оқыту және ОӘК: жетілдіру ізденісі


Қаралымдар: 61 / PDF жүктеулері: 34

Авторлар

  • Г. Өтелбай Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А. Әшенова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2020-131-2-128-134

Кілт сөздер:

тілдік деңгей, лексикалық-танымдық тақырып, мемлекеттік стандарт, лексикалық минимум, мәтін, оқылым, тыңдалым, рухани мұра

Аңдатпа

Мақалада білім беру, оқыту үрдісінде «Қазақ тілі» пәні тәжірибелік сабақтарының оқу-әдістемелік кешенін (ОӘК) қазіргі талап тұрғысынан қарастыру мен тіл
үйрету әдістемесі сөз болады. ОӘК-нің лексикалық-танымдық тақырыптарын даярлауда белгілі бір ережелерді орындау, тіл бағдарламалары мен стандарттарындағы көрсеткіштерді есепке алу ұсынылады. Оқылым, тыңдалымға арналған мәтіндердің көлемі мен
мазмұнын талдау, монолог-диалогтардағы лексикалық минимум рөлін арттыру – басты
мәселелердің бірі. «Қазақ халқының дүниетанымындағы рухани құндылықтарды» арнайы
бөлім ретінде енгізу және оны меңгеруге арналған жаттығулар мен тексеруге қолайлы
тапсырмаларды әзірлеу – білім саласында «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асырумен түсіндіріледі.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-03-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Өтелбай, Г., & Әшенова, А. . (2023). Тілді оқыту және ОӘК: жетілдіру ізденісі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 131(2), 128–134. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2020-131-2-128-134

Журналдың саны

Бөлім

Статьи