Медиа жайлы мәдени кодтың ақпараттық-коммуникативтік табиғаты (Қазақстандық баспасөз мысалында)


Қаралымдар: 80 / PDF жүктеулері: 136

Авторлар

  • М.М. Аймагамбетова Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • Г.Т. Жакупова Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2020-133-4-55-69

Кілт сөздер:

мәдени код, дискурс, Қазақстан баспасөзі, комунникативті үдерістер, ақпараттық кеңістік

Аңдатпа

Бұл мақалада Қазақстан баспасөзіндегі мәдени кодтың ақпараттық-коммуникативтік табиғаты негізделеді. Қазақстанда көпэтносты қоғамды қалыптастырудың тарихи тәжірибесі ұлттық кодқа
үлкен әсер етті. Қазіргі заманғы медиажөніндегі қазақ халқының ұлттық кодының көрінісін қарастыра
отырып, «келісім», «төзімділік», «қонақжайлылық» және «құрмет» сөздері қазақстандық медиакеңістікте мәдени кодтың түрлі феномендерін сипаттауда жиі кездеседі.
Қазақстанның медиа-кеңістігіне бойұсынған цифрландыру және конвергенция процесі басқа елдермен тең дәрежеде баспасөз оқырмандарының авторларымен қарым-қатынасын жүзеге асыру үшін техникалық мүмкіндік береді. Ақпараттық-коммуникативтік құрамдастың болуы қазақ халқының ұлттық
мәдени кодының диалектикалық дамуына, халықтың ұлттық бірегейлігі мен үздік дәстүрлерін сақтаудағы жаһанданудың сын-қатерлеріне қарсы тұруға көмектеседі.
Мақала ҚР БжҒМ ҒК AP05133019 Заманауи Қазақстан мәдени кодтары (әдеби және медиа дискурстары бойынша) жобасы бойынша гранттық қаржыландыру аясында орындалған.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-12-31

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Аймагамбетова, М. ., & Жакупова, Г. . (2020). Медиа жайлы мәдени кодтың ақпараттық-коммуникативтік табиғаты (Қазақстандық баспасөз мысалында). Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 133(4), 55–69. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2020-133-4-55-69

Журналдың саны

Бөлім

Статьи