Қазақстанның жоғары оқу орындары пәндерінің жүйесіндегі «Академиялық жазылым»: теориялық негіздеу және практикалық сынақтан өткізу мәселелері
Қаралымдар: 123 / PDF жүктеулері: 409
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-135-2-100-109Кілт сөздер:
академиялық жазылым, теориялық-әдіснамалық тәсілдер, академиялық сауаттылық, ғылыми мәтін, Қазақстан білім кеңістігіАңдатпа
Мақалада «Академиялық жазылым» курсының Қазақстан Республикасы жоғары оқу орындары пәндер жүйесіндегі рөлі мен орны қарастырылады. Қазіргі заманғы жоғары білім жүйесінде академиялық жазылым түсінігі тек шет тілін оқытумен ғана байланыстырылмайды, ол орыс/қазақ тілдерінде
жалпы тілді оқыту жүйесіне ене отырып, білім алушылардың зерттеу құзыреттілігін қалыптастырудың
негізіне айналып отыр. Мақалада «Академиялық жазылым» пәнін дамытудың басты тәсілдері сипатталады: оның теориялық негізінің принциптері, оқыту әдістері, курстың мақсат-міндеттері көрсетіледі.
Мақала авторлары курсты Қазақстан білім жүйесіне кеңінен енгізу қажеттілігін негіздеп, оның білім
алушыларды кәсіби даярлау сапасына әсері мен отандық білім-ғылымның бәсекеге қабілеттілігіне қосар
үлесіне назар аудартады.