Қазақстанның жоғары оқу орындары пәндерінің жүйесіндегі «Академиялық жазылым»: теориялық негіздеу және практикалық сынақтан өткізу мәселелері


Қаралымдар: 123 / PDF жүктеулері: 409

Авторлар

  • Ш.К. Жаркынбекова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Ф.К. Исенова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-135-2-100-109

Кілт сөздер:

академиялық жазылым, теориялық-әдіснамалық тәсілдер, академиялық сауаттылық, ғылыми мәтін, Қазақстан білім кеңістігі

Аңдатпа

Мақалада «Академиялық жазылым» курсының Қазақстан Республикасы жоғары оқу орындары пәндер жүйесіндегі рөлі мен орны қарастырылады. Қазіргі заманғы жоғары білім жүйесінде академиялық жазылым түсінігі тек шет тілін оқытумен ғана байланыстырылмайды, ол орыс/қазақ тілдерінде
жалпы тілді оқыту жүйесіне ене отырып, білім алушылардың зерттеу құзыреттілігін қалыптастырудың
негізіне айналып отыр. Мақалада «Академиялық жазылым» пәнін дамытудың басты тәсілдері сипатталады: оның теориялық негізінің принциптері, оқыту әдістері, курстың мақсат-міндеттері көрсетіледі.
Мақала авторлары курсты Қазақстан білім жүйесіне кеңінен енгізу қажеттілігін негіздеп, оның білім
алушыларды кәсіби даярлау сапасына әсері мен отандық білім-ғылымның бәсекеге қабілеттілігіне қосар
үлесіне назар аудартады.

Жүктеулер

Жарияланды

2021-06-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Жаркынбекова, Ш., & Исенова, Ф. (2021). Қазақстанның жоғары оқу орындары пәндерінің жүйесіндегі «Академиялық жазылым»: теориялық негіздеу және практикалық сынақтан өткізу мәселелері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 135(2), 100–109. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-135-2-100-109

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)