Ағылшын тілі сабақтарындағы мәтіндердің мультимодальдылығының критерийлері
Қаралымдар: 142 / PDF жүктеулері: 217
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2022-141-4-119-128Кілт сөздер:
көрнекі, мультимодальды мәтіндер, мультимодалдылық, мультимодальды сауаттылықАңдатпа
Бұл мақаланың мақсаты-мультимодальды мәтіндерді зерттеу және мультимодальды мәтіндерді ағылшын тілі сабақтарының оқу бағдарламасында қолдану. ХХ ғасырдың аяғынан бастап технологияның қарқынды дамуы мен жаһандануына байланысты білім беруде коммуникацияның өсіп келе
жатқан мультимодальділігі айқын. Мультимодальды мәтіндер кез-келген жазбаша мәтін бола алады.
Сонымен қатар көптеген аудио, визуалды және басқа да символдық көріністер болуы мүмкін немесе
осы мәтіннен алынған кейбір ақпарат суреттер мен дыбыстармен бірге жүреді. Демек, мультимодальды
мәтіндерге суретті кітаптар, оқулықтар, графикалық шығармалар, комикстер мен плакаттар кіреді, олар
оқырманға визуалды жазбаша тіл мен кеңістіктік тәсілдердің тіркесімі арқылы мағына береді. Мақала сапалы парадигманы ұстанады. Бағалау критерийлері де осы мақалада берілген тапсырмалар үшін
әзірленді. Бұл зерттеу оқытушылар мен студенттерге осы мақалада берілген тапсырмаларға негізделген
мультимодальды мәтіндерді енгізу бойынша практикалық нұсқаулық ретінде пайдалы.