Ана тілі деңгейінде үйренуге арналған көпдеңгейлі тіл білімі


Қаралымдар: 75 / PDF жүктеулері: 55

Авторлар

  • Г.E. Өтебалиева Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • Х.С. Қасқабасова Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2018-125-4-129-135

Кілт сөздер:

екінші тіл, таным, екінші тілдік тұлға, коммуникативтік-танымдық қызмет, тілді меңгеру деңгейі, оқыту стилі, меңгеру стилі, «қайшылық стилі»

Аңдатпа

Мақалада тілді түрлі деңгейде білетін студенттерді екінші тілге оқыту мәселесі
қаралады. Екінші тілді меңгеруді жалғастырушы, көп деңгейлі топтағы студенттермен жұмыс істеу
тәжірибесіне аналитикалық шолу жасау тілдерді оқыту әдістемесіне кешенді зерттеу жүргізіледі.
Екінші тілдік тұлғаның коммуникативтік-танымдық қызметін зерттеудің интеграциялық
тәсілі оқыту үдерісіне жаңа көзқараспен қарауға мүмкіндік береді. Көп деңгейлі топта жұмыс істеу
мәселесін шешуге жаңа көзқарас екінші тілдік тұлғаның жеке ерекшеліктерін зерттеуді ұсынады.
Мақала авторлары жекеше оқытудың кешенді тәсіл бағдарламасын ұсынады. Жеке тәсіл коммуникативтік-танымдық қызметке қатысушыларға өздерінің жұмыстарын жеңілдетуге және оң нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Жүктеулер

Жарияланды

2018-12-31

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Өтебалиева, Г. ., & Қасқабасова, Х. . (2018). Ана тілі деңгейінде үйренуге арналған көпдеңгейлі тіл білімі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 125(4), 129–135. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2018-125-4-129-135

Журналдың саны

Бөлім

Статьи