Студенттердің жазбаша құзыреттілігін қалыптастырудағы академиялық эссе және оның рөлі


Қаралымдар: 32 / PDF жүктеулері: 34

Авторлар

  • Ф. Исенова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2019-128-3-100-106

Кілт сөздер:

академиялық сауаттылық, академиялық жазылым, эссе, академиялық эссе, оқу эссесі, құрылым, мазмұн, жанр

Аңдатпа

Мақала университет студентінің жазбаша академиялық құзыреттілік дағдыларын
қалыптастыру тұрғысынан академиялық (оқу) эссенің рөлі мен оның орнын анықтау туралы мәселені қарастыруға арналады. «Академиялық» және жанама «академиялық құзыреттілік», «академиялық жазылым», «академиялық сауаттылық» концептісі шетел тілін үйренумен байланыстырылады, дегенмен қазіргі білім алушылардың жалпы мәдениетінің (сөйлеу, оқу) төмендеуі жағдайында
бұл мәселе өзекті болып отыр, бұның дәлелі ретінде соңғы жылдары ресейлік ғалым лингвистер мен педагогтар арасындағы пікірталастарды атап өтуге болады. Мақалада «академиялық эссе»
жанрын анықтайтын мазмұндық және құрылымдық ерекшеліктердің сипаттамасы ұсынылған, оқу
немесе кәсіби жағдайға байланысты эссе типологиясы берілген. Мақаланың қорытындысында автор бәсекеге қабілетті мамандарды даярлаудың қыр-сырын есепке ала отырып, оқу эссесін (жазба
жұмысын) көлемдірек ету, соның ішінде қорытынды аттестация түрінде ала отырып, оқу жүйесін
жетілдіруге бағыттылған шаралар ұсынған
 

Жүктеулер

Жарияланды

2019-09-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Исенова, Ф. (2019). Студенттердің жазбаша құзыреттілігін қалыптастырудағы академиялық эссе және оның рөлі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 128(3), 100–106. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2019-128-3-100-106

Журналдың саны

Бөлім

Статьи