Оқу сауаттылығы: анықтамалары мен қолданыс аясы


Қаралымдар: 57 / PDF жүктеулері: 29

Авторлар

  • А. Алдабердіқызы Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А.М. Аязбаева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2020-131-2-87-93

Кілт сөздер:

сауаттылық, оқу сауаттылығы, функционалдық сауаттылық, сауатсыздық, анықтау, термин ретінде қалыптасу, оқу, жазу

Аңдатпа

Бұл мақала оқу сауаттылығы түсінігін анықтау және оның термин ретінде
қалыптасу мәселесіне арналған. Мақалада аталған терминнің диахрондық талдауы берілген. Сонымен қатар, оқу сауаттылығы ұғымының әртүрлі аспектілері талданады, атап айтқанда, оқу акмеологиясы, қалалық сауаттылық (қалалық сауаттылық), дербес және идеологиялық сауаттылық модельдері, әлеуметтік тәжірибе ретінде сауаттылық және т.б.,
олардың сипаттамалары келтірілген. Мақалада сауаттылық түсінігінің анықтамаларын
талдау және жіктеу қарастырылған. Сауаттылық, оқу және оқу сауаттылығы ұғымдардың
ортақ белгілері мен айырмашылықтарына сүйене отырып, осы ұғымдардың жаңартылған
және толықтырылған анықтамалары келтірілген

Жүктеулер

Жарияланды

2020-06-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Алдабердіқызы, А. ., & Аязбаева, А. (2020). Оқу сауаттылығы: анықтамалары мен қолданыс аясы. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 131(2), 87–93. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2020-131-2-87-93

Журналдың саны

Бөлім

Статьи