Ағылшын тіліндегі бейнероликтер негізінде университеттегі тіл мамандықтарының кіші курстарында есту құзыреттілігін қалыптастыру
Қаралымдар: 85 / PDF жүктеулері: 52
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-134-1-76-83Кілт сөздер:
түпнұсқалық аудио, бейнематериалдар, креативті тапсырмалар, әдістемелік жұмыс, тапсырмалардың өнімді түрлеріАңдатпа
Мақала тыңдау дағдыларын дамытуға ықпал ету және ағылшын тілін оқытуда Интернет ресурстарды пайдалану мәселесіне арналған. Мақалада ағылшын тілін оқыту әдістемесінде кездесетін сөйлеу әрекетінің рецептивті түрі ретінде тыңдау тұжырымдамасы талқыланады. Ағылшын тілі сабағында бейнематериалдарды оқу үдерісін күшейту және оған максималды коммуникативті бағыт беру құралы ретінде қолданудың орындылығы қарастырылған. Мақалада тыңдау ұғымы шет тілін оқыту әдістемесінде кездесетін сөйлеу әрекетінің рецептивті түрі қарастырылады. Бейне аудит – бұл тыңдаудың жеңіл нұсқасы, студенттерге экранда не болып жатқанын болжап, жағдайды жақсырақ түсінуге көмектеседі. Студенттердің бейнеаудиторлыққа деген көзқарасын анықтауға арналған эксперименттік білім
берудің осы түріне айқын басымдық бергендігін көрсетіледі. Автор видео қолданудың шығармашылық жағын ынталандыратын оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерінің мысалдарын келтіреді. Мақалада бейнематериалдармен жұмыс жасау әдісі ұсынылған және мұғалімнің ағылшын тілі сабағында қолдануға болатын интернет сайттарының түрлері келтірілген.