Қазақстандағы туристік дискурстың прагмалингвистикалық ерекшеліктері


Қаралымдар: 54 / PDF жүктеулері: 61

Авторлар

  • Ш.К. Жаркынбекова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • С.Т. Исина Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-134-1-58-69

Кілт сөздер:

дискурс, сөйлеу әрекеті, туристік дискурс, коммуникативтік стратегиялар мен тактикалар, туристік мәтін

Аңдатпа

Мақалада туристік дискурсты когнитивті-прагматикалық көзқарас шеңберінде зерттеу
тұжырымдамасы көрсетілген, институционалды дискурстың осы түрін тактикалық және стратегиялық
ұйымдастыру мәселелері қарастырылған. Лингвистикалық зерттеулер талдауы көрсеткендей, туристік
дискурстың типологиялық орны туралы мәселе әлі де талқылануда. Туристік және жарнамалық дискурстардың өзара байланысы көрсетілген. Зерттеу мақсаты – туристік дискурстың негізгі коммуникациялық стратегиялары мен тактикаларын анықтау. Қазақстанның туристік аймақтары туралы жарнамалық
мәтіндердің үлгісінде дискурстың осы түрінің басты мақсаты – қабылдаушыға әсер ету үшін қолданылатын бірқатар сөйлеу стратегиялары мен тактикалары анықталған. «Позитивтік» стратегия мен оны
жүзеге асыру тактикалары, яғни адалдық пен сенімділік, билікке сілтеме жасау, дәлелдеу, шапшаңдық,
сәнді өмір, қысым жасау, пайдалы ұсыныс, адресаттың бастапқы білімі, сезімге жүгіну сияқты тактикалар қарастырылған

Жүктеулер

Жарияланды

2021-03-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Жаркынбекова, Ш., & Исина, С. . (2021). Қазақстандағы туристік дискурстың прагмалингвистикалық ерекшеліктері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 134(1), 58–69. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-134-1-58-69

Журналдың саны

Бөлім

Статьи