Қазақстандағы туристік дискурстың прагмалингвистикалық ерекшеліктері
Қаралымдар: 54 / PDF жүктеулері: 61
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-134-1-58-69Кілт сөздер:
дискурс, сөйлеу әрекеті, туристік дискурс, коммуникативтік стратегиялар мен тактикалар, туристік мәтінАңдатпа
Мақалада туристік дискурсты когнитивті-прагматикалық көзқарас шеңберінде зерттеу
тұжырымдамасы көрсетілген, институционалды дискурстың осы түрін тактикалық және стратегиялық
ұйымдастыру мәселелері қарастырылған. Лингвистикалық зерттеулер талдауы көрсеткендей, туристік
дискурстың типологиялық орны туралы мәселе әлі де талқылануда. Туристік және жарнамалық дискурстардың өзара байланысы көрсетілген. Зерттеу мақсаты – туристік дискурстың негізгі коммуникациялық стратегиялары мен тактикаларын анықтау. Қазақстанның туристік аймақтары туралы жарнамалық
мәтіндердің үлгісінде дискурстың осы түрінің басты мақсаты – қабылдаушыға әсер ету үшін қолданылатын бірқатар сөйлеу стратегиялары мен тактикалары анықталған. «Позитивтік» стратегия мен оны
жүзеге асыру тактикалары, яғни адалдық пен сенімділік, билікке сілтеме жасау, дәлелдеу, шапшаңдық,
сәнді өмір, қысым жасау, пайдалы ұсыныс, адресаттың бастапқы білімі, сезімге жүгіну сияқты тактикалар қарастырылған