Ағылшын тілін оқыту барысында аутентикалық материалдарды пайдалану
Қаралымдар: 102 / PDF жүктеулері: 260
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-136-3-138-147Кілт сөздер:
аутентикалық материалдар, шет тілін үйрену, тілдік құзыреттілік, нақты тілдік жағдайАңдатпа
Бұл мақалада ағылшын тілін оқытудағы аутентикалық материалды пайдалану
мәселелері қарастырылады. Мақалада «аутентикалық материал» ұғымының түрлі анықтамасы
беріліп, зерттеу тарихы қарастырылған. Шет тілін оқыту барысында аутентикалық материалды
пайдалану кезінде кездесетін негізгі мәселелер айқындалады. Аталған материалдар ағылшын
тілінің оқытушыларына сабақты жоспарлауда қиындық тудырады. Аутентикалық
материалдардың күрделі тілдік құрылымдары мұқият қарауды талап етеді. Мақалада
аутентикалық және бейімделген материал арасындағы жалпы айырмашылықтар сипатталған
және оны ағылшын тілін оқыту үдерісіне енгізу тәсілдері ұсынылған. Аутентикалық
материалдың бейімделген материалға қарағанда артықшылығы - мұнда қарапайым тілдік
құрылымдар емес, ана тілінде сөйлейтіндердің өзіндік сөйлеу элементтері бар. Сонымен қатар,
студенттердің оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту үшін аутентикалық материалдар
мұқият таңдалуы керек. Шет тілін оқытуда респонденттердің пікірін анықтау үшін сауалнама
жүргізілді. Оның нәтижелері аутентикалық материалдар шетел тілін үйренушілердің тілдік
құзыреттілігіне оң әсер тигізетінін, нақты тілдік жағдаят аясында шетел тілін үйренуге
көмектесетінін, студенттердің коммуникативтік дағдыларын дамытуға ықпал ететінін көрсетті.