Аралас оқыту форматындағы шетелдік студенттердің оқырмандық құзiреттілігі
Қаралымдар: 66 / PDF жүктеулері: 61
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-136-3-129-137Кілт сөздер:
шет тілі ретіндегі орыс тілі, аралас оқыту, төңкерілген сынып, мәтіннің жасырын мағыналары, контекст, сөйлеу ниеті, метатекст құралдары, эмоционалды бағалауАңдатпа
Мақалада жоғары деңгейлі студенттерге арналған “Флагман” білім беру бағдарламасының үлгісінде орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың аралас форматын қолдану
тәжірибесі берілген (“мәтін оқу” аспектісі). Мақалада мәтіннің жасырын мағынасын анықтауға
және түсіндіруге байланысты негізгі ұғымдар анықталған. Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың
төмендегі жаңа тәсілдері ұсынылған: оқытушының кері байланысы бар тапсырмалар жүйесін
алдын-ала орындау, қателіктермен жұмыс істеу, содан кейін алынған дағдыларды біріктіру,
аудиториялық сабақ кезінде мәтінді түсіндіруді тереңдету. Мақалада студенттердің авторлық
ойын және мәтіннің тереңдетілген бағдарламасын бөліп көрсету, ирония, анық және нақты
бағалауды анықтау және атрибуциялау, студенттердің мәдени білімдеріндегі лакунаны анықтау,
оларды толтыру сияқты оқу құзіреттілігін қалыптастыратын тапсырмалардың үлгілері берілген.
Оқыту жүйесіндегі аралас оқыту форматында “төңкерілген сынып” оқыту моделінің тиімділігі
айқындалған.