Аралас оқыту форматындағы шетелдік студенттердің оқырмандық құзiреттілігі


Қаралымдар: 66 / PDF жүктеулері: 61

Авторлар

  • Т.Е. Пшенина Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-136-3-129-137

Кілт сөздер:

шет тілі ретіндегі орыс тілі, аралас оқыту, төңкерілген сынып, мәтіннің жасырын мағыналары, контекст, сөйлеу ниеті, метатекст құралдары, эмоционалды бағалау

Аңдатпа

Мақалада жоғары деңгейлі студенттерге арналған “Флагман” білім беру бағдарламасының үлгісінде орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың аралас форматын қолдану
тәжірибесі берілген (“мәтін оқу” аспектісі). Мақалада мәтіннің жасырын мағынасын анықтауға
және түсіндіруге байланысты негізгі ұғымдар анықталған. Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың
төмендегі жаңа тәсілдері ұсынылған: оқытушының кері байланысы бар тапсырмалар жүйесін
алдын-ала орындау, қателіктермен жұмыс істеу, содан кейін алынған дағдыларды біріктіру,
аудиториялық сабақ кезінде мәтінді түсіндіруді тереңдету. Мақалада студенттердің авторлық
ойын және мәтіннің тереңдетілген бағдарламасын бөліп көрсету, ирония, анық және нақты
бағалауды анықтау және атрибуциялау, студенттердің мәдени білімдеріндегі лакунаны анықтау,
оларды толтыру сияқты оқу құзіреттілігін қалыптастыратын тапсырмалардың үлгілері берілген.
Оқыту жүйесіндегі аралас оқыту форматында “төңкерілген сынып” оқыту моделінің тиімділігі
айқындалған.

Автор өмірбаяны

Т.Е. Пшенина, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

 

 

 

Жүктеулер

Жарияланды

2021-09-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Пшенина, Т. (2021). Аралас оқыту форматындағы шетелдік студенттердің оқырмандық құзiреттілігі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 136(3), 129–137. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-136-3-129-137

Журналдың саны

Бөлім

Статьи