Оқу дискурсындағы жеке сананың өзектенуі
Қаралымдар: 63 / PDF жүктеулері: 80
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2022-138-1-79-86Кілт сөздер:
жеке сана, тілдік сана, оқу дискурс, сөйлеу әрекеті, оқу сауаттылығыАңдатпа
Мақалада оқу дискурсы контексінде жеке сананың көріну мүмкіндіктері
қарастырылады. Бұл адамдар арасындағы сылтау ақпаратының көлемі мен сипатының
бірдей еместігіне байланысты, ақпаратты ұсыну және кодтау, оны декодтау, түсіну және
түсіндіру процесінде жеке көрсеткіштер маңызды рөл атқарады. Бұл білім беру векторы оқу
мәтініне маңызды орын алатын ұсынылған оқу үдерісіне когнитивтік жеке проекция болып
табылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі бекіткен қолданыстағы
жалпы білім беретін мектептерге арналған оқулықтарда оқушы тұлғасының өзіндік
ерекшеліктерімен шығуында реакция тудыруға бағытталған модельдеу тапсырмалары,
өнімді жаттығулардың оқу мәтіндері көбірек орын алуда.
Мақсат оқытудың жаңа тиімді жолдарын іздестіруді талап етіп, тілдік жүйені жүйелі білуге
әкеледі. Өзектілігі қазақстандық орта білім беру жағдайында оқу дискурста жеке сананың
көріну мүмкіндіктерін қарастыру арқылы анықталады.
Жұмыста орыс тіліндегі типтік оқу бағдарламасының талдауы қарастырылған, оның
негізінде жаңа білімді меңгеру процесінде студенттердің тәжірибесін өзекті ету әдістері
анықталған. Сәйкесінше өзіндік тәжірибеге сілтеме жасау білім беру дискурсының жеке
қабылдауын сипаттауға мүмкіндік береді. Жаңа оқу дискурсын модельдеуге бағытталған
тапсырманы талдай отырып, қазіргі орыс тілі оқулығының мысалында жаңа білім беру
дискурсын құру стратегияларын жүзеге асыру жолдарына ерекше назар аударылды. Зерттеу
Қазақстан орта білімі жаңартылған мазмұнының міндеттері контексінде білім беру дискурсы
қызмет етуінің әртүрлі аспектілерін зерттеу қажеттілігінен туындап отыр. Оқыту нәтижесі
өзгермелі жағдайларда алынған пәндік білімнің барлық көлемін тиімді пайдалана білу