Университеттің цифрлық ортасында филологтың тілдік тұлғасын дамыту


Қаралымдар: 33 / PDF жүктеулері: 10

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2024-149-4-239-246

Кілт сөздер:

филологтың тілдік тұлғасы, скаффолдинг, педагогикалық қолдау, электрондық білім беру орта жоғары оқу орында

Аңдатпа

Зерттеудің мақсаты – скаффолдингті ЖОО-ның электрондық білім беру ортасында педагогикалық қолдаудың ерекше түрі ретінде қолдануды негіздеу. Мақалада шет тілін үйрену кезінде студенттерді педагогикалық қолдаудың мәні, функциялары мен әдістері, сондай-ақ нысандары ашылады; электрондық білім беру ортасындағы скаффолдинг принциптері негізінде шет тілі бойынша электрондық оқу курсының ерекшеліктері қарастырылады; FutureLearn электрондық оқу курсының мысалында студенттердің шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін дамыту үшін білім беру процесіне скаффолдинг принциптерін енгізудің тиімділігі тексеріледі. Зерттеудің ғылыми жаңалығы жеке скаффолдинг, серіктестік скаффолдинг және компьютерлік скаффолдинг сияқты скаффолдингтің үш негізгі түрін анықтау болып табылады. Нәтижесінде скаффолдинг принциптеріне негізделген FutureLearn электрондық шет тілі курсы әзірленді және енгізілді.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-28

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Кылышпаева, С. ., & Кылышпаева, М. . (2024). Университеттің цифрлық ортасында филологтың тілдік тұлғасын дамыту. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 149(4), 239–246. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2024-149-4-239-246

Журналдың саны

Бөлім

Тіл және әдебиетті оқыту әдістемесі