Шетел тілін оқыту сабақтарында корпустарды аутентикалық материал ретінде қолдану
Қаралымдар: 116 / PDF жүктеулері: 128
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2022-139-2-128-137Кілт сөздер:
корпус, корпустық лингвистика, аутентикалық материалдар, коллокациялық құзыреттілік.Аңдатпа
Корпус лингвистикасын тілдерді оқытуға енгізу 1980 жылдардың аяғы мен 1990 жылдардың басында басталды. Тілдерді оқытудың корпусқа негізделген тәсілі шет тілін оқыту сыныптарында маңызды компонентке айналуда. Мақаланың мақсаты корпустың рөлі мен тиімділігін әдістемелік құрал ретінде талқылау, корпус құралдарының әлеуетін ашу, грамматика мен лексиканы оқытуда корпусты аутентикалық материал ретінде интеграциялау тәсілдерін сипаттау. Корпус материалын сыныпта қалай қолдануға болатындығы және мұғалімде туындауы мүмкін мәселелер туралы бірнеше мысалдар келтірілген. Бұл мақала шетел тілін үйренуде аутентикалық материалдарды қолданудың маңыздылығын және оқырмандарды тілді оқыту ортасында корпустарды қолданудың бірнеше әдістерімен таныстырады. Сонымен қатар, әртүрлі мекемелердің оқытушылары арасында олардың корпус білімі туралы хабардарлығын анықтау мақсатында сауалнама жүргізілді. Сауалнама нәтижелері шет тілдерін оқытуда корпусқа негізделген әдісті қолданудың болашақ перспективаларын болжау үшін пайдалануға болатындығын көрсетеді