Шетел тілін оқыту сабақтарында корпустарды аутентикалық материал ретінде қолдану


Қаралымдар: 83 / PDF жүктеулері: 93

Авторлар

  • M. Жамбылқызы Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • Ж. Ерғалымова Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • K.A. Зауытбековна Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2022-139-2-128-137

Кілт сөздер:

корпус, корпустық лингвистика, аутентикалық материалдар, коллокациялық құзыреттілік.

Аңдатпа

Корпус лингвистикасын тілдерді оқытуға енгізу 1980 жылдардың аяғы мен 1990 жылдардың басында басталды. Тілдерді оқытудың корпусқа негізделген тәсілі шет тілін оқыту сыныптарында маңызды компонентке айналуда. Мақаланың мақсаты корпустың рөлі мен тиімділігін әдістемелік құрал ретінде талқылау, корпус құралдарының әлеуетін ашу, грамматика мен лексиканы оқытуда корпусты аутентикалық материал ретінде интеграциялау тәсілдерін сипаттау. Корпус материалын сыныпта қалай қолдануға болатындығы және мұғалімде туындауы мүмкін мәселелер туралы бірнеше мысалдар келтірілген. Бұл мақала шетел тілін үйренуде аутентикалық материалдарды қолданудың маңыздылығын және оқырмандарды тілді оқыту ортасында корпустарды қолданудың бірнеше әдістерімен таныстырады. Сонымен қатар, әртүрлі мекемелердің оқытушылары арасында олардың корпус білімі туралы хабардарлығын анықтау мақсатында сауалнама жүргізілді. Сауалнама нәтижелері шет тілдерін оқытуда корпусқа негізделген әдісті қолданудың болашақ перспективаларын болжау үшін пайдалануға болатындығын көрсетеді

Автор өмірбаяндары

M. Жамбылқызы, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

- Философия докторы (PhD), доцент

Ж. Ерғалымова, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

- магистрант

K.A. Зауытбековна, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

- PhD докторант

Жүктеулер

Жарияланды

2023-02-07

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Жамбылқызы M. ., Ерғалымова Y. ., & Зауытбековна K. . (2023). Шетел тілін оқыту сабақтарында корпустарды аутентикалық материал ретінде қолдану. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 139(2), 128–137. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2022-139-2-128-137

Журналдың саны

Бөлім

Тіл және әдебиетті оқыту әдістемесі