Қазақстанда ағылшын тілін оқытудағы көрнекі ойлаудың негізгі идеялары


Қаралымдар: 75 / PDF жүктеулері: 76

Авторлар

  • Г.И. Байгунисов Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Ж.А. Бейсембаева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • М.Е Абайдулла Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2023-145-4-161-171

Кілт сөздер:

көрнекі (визуалды) ойлау, көрнекі құралдар, тапсырмаларды іріктеу, сыни ойлау, креативті ойлау, ағылшын тілін оқыту

Аңдатпа

Визуалды ойлау – бұл мұғалімдерге оқушылардың ойлау қабілетін дамытуды
оқытылатын материалды зерттеумен біріктіруге мүмкіндік беретін оқу процесін ұйымдастырудың
дәйекті, икемді және әдістемелік тәсілі. Қазіргі уақытта шет тілі мұғалімдерінің көпшілігі көрнекі
оқыту құралдарын толық пайдалана алмайды. Осы себепті көрнекі оқыту құралдары көбінесе
оқушылардың тілдік және ойлау қабілеттерін дамыту құралы емес, безендіру ретінде қызмет етеді.
Осы негізде, мақалада әртүрлі жұмыс тәжірибесі бар мұғалімдер ұсынған ағылшын тілін оқытуда
визуалды ойлау принциптері негізінде көрнекі материалдарды қолданудың негізгі мәселелері
зерттеледі. Осы мақсатта Қазақстан мұғалімдері арасында әлеуметтік сауалнама, сондай-ақ Түркия
мен Қазақстан мұғалімдерімен сұхбат жүргізілді. Сауалнама аясында ағылшын тілін оқытуда
визуалды ойлауды қолдану бойынша тәжірибелік идеялар мен ұсыныстарды тереңдетуге мүмкіндік
беретін сұрақтар ұсынылды. Негізгі нәтижелер кескіндердің ағылшын тілін оқытудағы басқа
көрнекі құралдар арасында ең тиімді материал екенін көрсетті. Сонымен қатар, мақалада визуалды
ойлау принциптеріне сәйкес ағылшын тілі сабақтарында осы тәсілді қалай біріктіруге болатындығы
туралы ұсыныстар берілді

Жүктеулер

Жарияланды

2023-12-28

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Байгунисов G. I. ., Бейсембаева Z. A. ., & Абайдулла M. Y. . (2023). Қазақстанда ағылшын тілін оқытудағы көрнекі ойлаудың негізгі идеялары. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 145(4), 161–171. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2023-145-4-161-171

Журналдың саны

Бөлім

Статьи