ЖОО лингвистикалық және лингвистикалық емес мамандықтардағы студенттерге шет тілдерін оқыту технологиялары: Web 2.0 және Web 3.0 дәуіріндегі қайта ойлау


Қаралымдар: 34 / PDF жүктеулері: 10

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2024-147-2-249-262

Кілт сөздер:

оқыту технологиялары, шет тілі, Web 2.0, Web 3.0, тиімділік, оқушылардың қабылдауы, білім берудегі инновациялар

Аңдатпа

Цифрлық технологиялардың қарқынды дамуы және веб-әзірлеудегі жаңа
парадигмалардың пайда болуы аясында білім беру міндетті түрде оқытуға деген көзқарастарды қайта қарастырады. Мақала Web 2.0 және Web 3.0 принциптерін ескере отырып, шет тілдерін оқытуда технологияларды пайдалануды зерттеуге арналған. Сауалнамалар, мұғалімдермен және студенттермен әңгімелесу, білім беру бағдарламаларын талдау және оқу үдерісін бақылау сияқты кешенді әдістемелік тәсіл қолданылды.
Зерттеудің негізгі нәтижелерінің бірі – студенттердің шет тілдерін оқыту үдерісіндегі технологияның тиімділігін оң қабылдауы. Атап айтқанда, тілдік емес мамандықтардың студенттері
интерактивті онлайн курстар мен мобильді құрылғыларға арналған тілдік қосымшаларды жоғары бағалады. Дегенмен, тұрақсыз интернет байланысы және қашықтықтан оқытуда мотивацияны
сақтаудағы қиындықтар сияқты мәселелер анықталды.
Жұмыстың оқу бағдарламаларын студенттердің заманауи талаптарына бейімдеу үшін ақпарат беруде университет оқытушылары мен басшылары үшін практикалық маңызы бар. Жекелендірілген
оқыту платформаларының әсерін терең зерттеу, сондай-ақ онлайн білім беруде мотивацияны сақтау әдістерін егжей-тегжейлі талдау ұсынылады.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-06-29

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Аяшева, Д., & Нұркенова, С. (2024). ЖОО лингвистикалық және лингвистикалық емес мамандықтардағы студенттерге шет тілдерін оқыту технологиялары: Web 2.0 және Web 3.0 дәуіріндегі қайта ойлау. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 147(2), 249–262. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2024-147-2-249-262