Кәсіби-бағытталған шетел тілін үйренудің тұлғалық-бағытталған тәсілі
Кәсіби-бағытталған шетел тілін үйренудің тұлғалық-бағытталған тәсілі
Қаралымдар: 62 / PDF жүктеулері: 45
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2018-123-2-44-50Кілт сөздер:
білім беру, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тану, тұлғалық-бағдарлы көзқарас, оқыту, шетел тілі, жеке ерекшеліктеріАңдатпа
Мақалада шетел тілдерін оқытудағы тұлғалық бағытталған көзқарас қарастырылады. Қазіргі қоғамдағы білімнің рөлі қарастырылды. Кәсіби-бағдарлы деңгейдегі шет тілін оқытудағы
тұлғалық бағытталған тәсілдің өзектілігі анықталды. Тұлғалық бағытталған тәсілдің негізгі ерекшеліктері бөлінді.
Сонымен қатар мақалада осы сияқты тәсілдің мазмұны қарастырылды: оқытушылық қызмет,
студенттердің өзіндік жұмыстарының рөлі. Шетел тілін үйренудағы тұлғалық-бағытталған тәсілдің мүмкіндіктері анықталды. Осы тәсілді іске асыруда оқыту технологиясы қарастырылды. Тұлғалық бағытталған тәсілдің принциптері зерттелді: өзін-өзі жетілдіру, тұлғалық, таңдау, табыс пен шығармашылық.
Осы тәсілді жүзеге асыру кезінде туындайтын проблемалық мәселелерді анықталды, және оларды шешу
үшін кейбір нұсқалар қарастырылды.