Методика преподавания китайского языка как иностранного


Қаралымдар: 48 / PDF жүктеулері: 30

Авторлар

  • Г. Алиханқызы Абай ат. Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • Г. Ахметбек Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2019-127-2-107-115

Кілт сөздер:

білім беру, қытай тілі, ұлттық деңгей, үштілділік саясаты, қазақ тілі, орыс тілі, әдістер

Аңдатпа

Бұл мақалада қытай тілін бүгінгі заман талаптарына сай, жаңа бағыттағы үлгіде оқыту мәселесі қарастырылады. Қытай Халық Республикасы бүгінде алдыңғы
қатарлы дамушы мемлекеттердің бірі. Қазіргі таңда жоғарғы оқу орындарының бәрінде
алыс-жақын шетел тілдерін үйрету қолға алынып, әлемдік стандарттарға сай жаңаша жабдықталған оқыту әдістемелермен оқытылуда. Осыған орай жастар арасында қытай тілін
үйренудің ерекшеліктері, тіл үйренудегі бастапқы білімге аса көңіл бөлу, есте сақтауда
дұрыс әдіс-амал тәсілдері ұсынылады.
Қытай иероглифтерін есте сақтау тәсілдері мен санаға сіңдіру, тілді сөйлеу мен жазу арқылы
меңгерту көзделген. Әлемдік шет тілді оқытудың озық үлгілері қарастырылады.

Жүктеулер

Жарияланды

2019-06-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Алиханқызы , Г., & Ахметбек, Г. (2019). Методика преподавания китайского языка как иностранного. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 127(2), 107–115. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2019-127-2-107-115

Журналдың саны

Бөлім

Статьи