Қоғамдық санаға ықпал етудегі БАҚ-тың лингвокогнитивтік мүмкіндіктері


Қаралымдар: 68 / PDF жүктеулері: 60

Авторлар

  • В. Жұмағұлова Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика университеті
  • Б. Кәрімова ҚР БҒМ «Оқулық» Республикалық ғылыми-практикалық орталығы

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2019-128-3-92-99

Кілт сөздер:

БАҚ, әлеуметтік желілер, айла-шарғыларды жүргізетін лингвокогнитивтік тәсілдері, қоғамдық сана, тұрақты қайталау, бекіту және оңайлату, БАҚ тілін эвфемизациялау, парцелляциялау

Аңдатпа

Мақалада қоғамдық санаға ықпал ететін БАҚ мүмкіндіктері сипатталған. Жасырын әсер етудің негізгі түрі ретінде тілдік айла-шарғылары қаралады. Адамның санасына оның
әлемге деген көз қарасын толық өзгерететіндей идеялар, ассоциациялар, стереотиптер енгізіледі.
Айла-шарғылардың лингвокогнитивтік тәсілдерінің ішінде келесі түрлеріне ерекше назар аудару
қажет: бірдей фразаларды қайта қайталау; бекіту және оңайлату; БАҚ тілін эвфемизациялау, парцелляциялау.
Әлеуметтік желілердің тұтынушыларының арасында жүргізілген сауалнама нәтижелері
бойынша авторлар келесі тұжырымдарды шығарды : кейбір адамдар әлеуметтік желілерде тұрақты
отыруды уақыт шығыны деп түсінеді. Уақытын ғана емес адамдар зияткерлік қабілеттерін де
жоғалтатын болады. Психикалық денсаулығын сақтау үшін адам нақты және виртуалды қарым-қатынастың арасындағы қисынды байланысын табуы қажет

Жүктеулер

Жарияланды

2019-09-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Жұмағұлова, В., & Кәрімова, Б. (2019). Қоғамдық санаға ықпал етудегі БАҚ-тың лингвокогнитивтік мүмкіндіктері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 128(3), 92–99. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2019-128-3-92-99

Журналдың саны

Бөлім

Статьи