Зияткерлік белсенділік пен цифрландыру - жоғары лингвистикалық білім берудің жаңа форматының шынайылығы
Қаралымдар: 60 / PDF жүктеулері: 77
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-135-2-110-119Кілт сөздер:
зияткерлік белсенділік, зияткерлік қызмет, Блум таксономиясы, креативті дизайн таксономиясы, сандық технологиялар, интерактивті диалогАңдатпа
Қазіргі уақытта Қазақстанның жоғары мектебінің мақсаты – алған білімін жаңа жағдайда
тиімді қолдана білетін, соның негізінде жаңа білім қалыптастыра алатын мамандарды даярлау. Осыған
байланысты мақалада цифрлық технологиялар дәуірінде оқу үдерісінде студенттердің зияткерлік белсенділігін дамытуға ықпал ететін әдістер талданады. Б. Блум таксономиясы бойынша жоғары ойлау дағдыларын дамытудың арнайы методологиясына ерекше көңіл бөлінеді. Оның негізінде білім алуға қаты сты адам қабілеттерінің жіктелуі жатыр, сондықтан бұл жіктеу міндеттерді қою және оқыту нәтижелерін
анықтау үшін неғұрлым практикалық және ыңғайлы құрал болып табылады. Цифрлық технологиялар
дәуірінде Б. Блум таксономиясы дамудың жаңа деңгейіне көтерілді. Осыған орай аталған классификация
негізінде құрылған тәсілдер талданды. Бұл – оқытудың интерактивтілігі мен оның цифрлық технологияларға ашық болуын көздейтін жаңа модельдер. Мақалада зерттеуімізге қажетті тиімді тәсіл анықталды
және оны П. Нильссонның креативті дизайн таксономиясы негізінде практикалық қолдану мүмкіндігі
көрсетілді. «Орыс әдеби тілінің тарихы» пәні аясында студенттер интерактивті диалог арқылы ақпаратты
қалай қайта жаңғыртатыны, анықтайтыны, түрлендіретіні, парықтайтыны, материалды қайтіп талдайтыны, жинақтайтыны және бағалайтыны, нәтижесінде зияткерлік өнімдерді қалайша жасай алатыны
көрсетіледі.