Үйде интернационалдандыру негізінде білім алушылардың лингвомәдени құзыреттіліктерін дамыту мәселелері
Қаралымдар: 98 / PDF жүктеулері: 171
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-678X-2023-143-2-61-68Кілт сөздер:
үйде интернационалдандыру, білім беру, лингвомәдениеттану, лингвомәдени құзыреттілік, COILАңдатпа
Жоғары кәсіби білім беруді интернационалдандыру білім мен
ғылымның сапасын арттыруға бағытталған өзгерістерді көздейді. Халықаралық
академиялық ұтқырлық деңгейін арттыру халықаралық ынтымақтастықтың
жаңа формаларының пайда болуына ықпал етеді. Интернационалдандыру бүгінгі
студенттердің білімін, құзыреттілігін және дағдыларын дамытуға үлкен
мүмкіндік береді. COIL платформасын пайдалану арқылы жергілікті және шетелдік
оқытушылардың өзара ынтымақтастығы және басқа елдің мәдениетімен танысудың
жаңа мүмкіндіктері пайда болады. COIL студенттерге халықаралық және көп
мәдениетті білім алуға, виртуалды ұтқырлық арқылы білім алмасуға, жоғары
білім беру саласындағы ынтымақтастық, мәдениетаралық құзыреттіліктер мен
цифрлық дағдыларды дамыту қабілеттерін шыңдауға жол ашады. Университеттегі
интернациаландандыру – бұл білім беру, ғылыми зерттеулер мен білім алмасудағы
халықаралық немесе жаһандық ықпалдасу үрдісі.
Мақалада «үйде интернационалдандыру» негізінде студенттердің лингвомәдени
құзыреттіліктерін қалыптастырудың жолдары зерттелген. Лингвистика,
лингвомәдениеттану, лингвомәдени құзыреттіліктер, интернационалдандыру
феномені терминдерін толық түсіну үшін отандық, ресейлік және шетелдік ғалымдар
мен зерттеушілердің ғылыми жұмыстарына теориялық және тақырыптық талдау
жасалынды. Әдебиет көздерін талдау зерттеу жұмысының маңыздылығын бағалауға,
теориялық және әдіснамалық ұстанымдармен негіздеуге мүмкіндік береді. Зерттеу
тобымен қарастырылған ғылыми әдебиеттер алдағы практикалық жұмыстарға
септігін тигізеді.