М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті


Қаралымдар: 127 / PDF жүктеулері: 1385

Авторлар

  • Г.Т. Мұхамеджанова М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
  • А.Т. Мұхамеджанова М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университет

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-137-4-60-69

Кілт сөздер:

көріктеуіш тілдік құралдар, бейнелеуіш құралдар, метафора, эпитет, теңеу, лингвомәдениеттану

Аңдатпа

Мақалада тілдік құралдардың лингвомәдени сипаты қарастырылған. Көріктеуіш құралдар қай ұлттың әдеби тілінде болсын негізгі сөздік қорына, сөз қолдану
шеберлігі, яғни шешендік өнерінің дамуы мен сол ұлт тілінің ақпараттарды жеткізу
мүмкіндігіне байланысты түзіліп қалыптасады. Оның өзгешілігі халықтың айналадағы
дүниені көркемдік ой-сезіммен қабылдауына, яғни бейнелі ойлау жүйесіне, оның алуан
түрлі болып келуіне байланысты. Қазақ тіліндегі көріктеуіш құралдардың жалпы табиғатын, көркем туындыда (мәтінде, мәнмәтінде) қолданылу ерекшеліктерін және
қолданылуының себептерін анықтау барысында олардың құрамындағы әрбір тілдік
бірліктің мағыналық құрылымын, семантикасын, тіркесімділік қабілетін, тіркескен
сөздің семантикалық интерпретациясын, тіркесім құрамындағы мазмұндық семантикалық қатынастарды зерделеу маңызды және қажетті. Бұл арқылы мәтін авторының лингвистикалық және лингвомәдени құзыреттілігінің деңгейін бағамдауға болады.

Жүктеулер

Жарияланды

2021-12-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Мұхамеджанова, Г. ., & Мұхамеджанова, А. . (2021). М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 137(4), 60–69. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-137-4-60-69

Журналдың саны

Бөлім

Статьи