Гуманитарлық білім парадигмасындағы «нарратив» түсінігі


Қаралымдар: 40 / PDF жүктеулері: 28

Авторлар

  • М. Логинова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Ш. Жаркынбекова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-678X-2019-128-3-115-128

Кілт сөздер:

нарратив, нарратология, экспансионизм, экспланаторность, прагматикалық аспект, лексема

Аңдатпа

Зерттеу гуманитарлық білім жүйесінде «нарратив» түсінігінің қолдану мәселесін зерттеуге арналды. Қойылған мәселенің шеңберінде «нарративтің» мағыналық-функционалдық
ерекшеліктері мен мүмкіндіктері, сондай-ақ «нарративтен» құралған сөздер мен тіркестерді қамтитын ұғымдар қарастырылады. Түрлі эмпирикалық материалдардың негізін философтар, психологтар, когнитивтік ғалымдар, филологтар, тіл мамандары, әдебиеттанушылардың «нарратив» ұғымын
пайдаланған ғылыми еңбектері құрады. Тілдік құбылыстың ерекшеліктерін оқшаулау және сипаттау кезінде прагматикалық тәсіл қолданылды. Аталған ұстаным аясында ұсынылған тұжырымдаманың философиялық және филологиялық түсінігін анықтауға мүмкіндік беретін негізгі тармақтар
анықталды. Дәл осы түсініктер негізінде «нарративтің» семантикалық толтырылуы қабылданады
және түсіндіріледі, ал бұл өз кезегінде пәнаралық зерттеулер үшін аса маңызды.

Жүктеулер

Жарияланды

2019-09-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Логинова, М., & Жаркынбекова, Ш. (2019). Гуманитарлық білім парадигмасындағы «нарратив» түсінігі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ФИЛОЛОГИЯ сериясы, 128(3), 115–128. https://doi.org/10.32523/2616-678X-2019-128-3-115-128

Журналдың саны

Бөлім

Статьи